Dagens musik

Det är molnigt ute men solen kommer igenom molnen ibland. Barnet sitter på golvet och "leker klart" innan vi far till badet. Jag står stilla en minut och njuter av solens spel på vattnet. Ur högtalarna strömmar dagens favoritlåt.

http://www.youtube.com/watch?v=pceKmManke8

Det är Dixie Chicks med "I believe in love".

För att återknyta till gårdagens inlägg så kan jag ärligt säga att jag inte vill vara någon annanstans i det ögonblicket. Att det inte fattas mig någonting just då. Jag är bara där och då. Ni ser bloggen betalar redan av sig! :)

Hoppas er dag börjar lika bra.
Höga Hälsningar,

Stina

Kommentarer
Postat av: Ida

Dagens Musik på andra sidan Lit är en sjungandes Magdalena, inte för att det låter bra men jag blir så lycklig och glad av det. Och sen passar det utmärkt till mig som städar badrummet och inser att det blir så fint!!

2010-09-16 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0